EĞER YAŞASAYDILAR
Alemlerin efendisi en küçük yaşta vefat eden ve muammer olamayan çocuklarından biri hakkında buyurmuşlardırki eğer yaşasaydı nebi olması lazım gelirdi benden sonra nebi olamayacağına göre yaşayamazdı
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu bir son mu tabi ki değil çünkü artyom un hikayesi yeni başlıyor ancak yazar kitabı bitiriyor ama kitap benim hayalimde yaşıyor stephen king ne diyor asıl olan son değil kitabın kendisi ve kitap ile birlikte yapılan yolculuk peki nasıl bir yolculuk yaptık süper bir yolculuk yaptık karamsar ve umutsuz bir dünya burası yerin altı yani metro peki bu hikaye nasıl olmalı aslında şaşa ile hunter 'ın 2. Kitap sonunda ölmesi lazımdı çünkü dram artar okuyucu hüzne boğulurdu yani game of thrones sendromu kısaca herkes ölürdü melnik ve dostları yok edilip yeni bir birlik kurulmalıydı garibim artyom tek kaldı ne kadar trajik oldu aslında 4. Kitap olmalı 3.dünya savaşı devam etmeli yaratıklar insanlar ve dünya savaşmalı ne kadar acımasız bir dünya savaşıyoruz ve birbirimizi yok ediyoruz peki ne için
Metro 2035Dmitry Glukhovsky · Panama Yayıncılık · 20171,058 okunma