Piçlik insanın son halidir. Daha ilerisi yoktur. Daha ilerisi ölümdür. Bu yüzden kendilerinden önceki kuşakların "Kendimden nefret ediyorum ve ölmek istiyorum" diye haykıdığı aynalara, "Ölümdennefret ediyorum ve kendimi istiyorum" diye fısıldarlar.
Okşayan elleri ısıranlar, tekmeleyen ayakları öperler.Ben bunun sadece bizim gibiler için geçerli olduğunu düşünürdüm. Ama artk görüyorum ki bu herkesin kaderi.
Hayat seni öyle bir noktaya getirir ki kendini sevdiklerinle savaşırken ve nefret ettiklerinle sevişirken bulursun. Üzülürsün pişman olursun. Sonra biraz zaman geçer ve tersinin bu dünyada işlemediğini anlarsın.