Düşlerim nerede? Diye sormaktan kendimi alamıyorum.Başımı sallayıp diyorum ki: Yıllar ne çabuk geçiyor! Ve yine soruyorum kendime: Ne yaptın yıllarına? En iyi zamanlarını nereye gömdün? Yaşadın mı yaşamadın mı ? Ve yine kendi kendime diyorum ki bak çevrendeki her şey nasıl gittikçe soğuyor…