Bazen oluyor ,bu diyardan gittiğine seviniyorum.Sana söz verdiğim gibi yaşamaya devam ediyorum. Yeni insanlar tanıyıp ,kalplerine dokunmaya çalışıyorum.Ama bilmeni isterim ki ,insanları tanıdıkça kalemimiz kambur, defterimizde ki o satırlar hep bir mahzun kaldı ...