Kimse bana Kur'an'ı neden okumam gerektiğini anlatmadı. Ne dediğini anlamadığım bir kitabı neden okuduğumu bilmiyordum ve bu bana çok saçma geliyordu. İmama birkaç defa sorduğumda bana, "oku, oku anlamasan da okumak sevaptır." Demişti. Yine bir gün, Kur'an'da ne anlatılıyor, diye sorduğumda sen anlamazsın, diye cevap vermiştin. Aklıma takılan sorulara cevap veremeyen imama güvenim kayboldu ve ben ondan sonra imamlara inanmadım.