📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimse bana Kur'an'ı neden okumam gerektiğini anlatmadı. Ne dediğini anlamadığım bir kitabı neden okuduğumu bilmiyordum ve bu bana çok saçma geliyordu. İmama birkaç defa sorduğumda bana, "oku, oku anlamasan da okumak sevaptır." Demişti. Yine bir gün, Kur'an'da ne anlatılıyor, diye sorduğumda sen anlamazsın, diye cevap vermiştin. Aklıma takılan sorulara cevap veremeyen imama güvenim kayboldu ve ben ondan sonra imamlara inanmadım.
Belki ömrümüzde hiç karşılaşmayacağımız bir ingilizin dilini ilkokuldan üniversite son sınıfa kadar öğreniyorduk da, her gün karşılaşacağımız, birlikte eğitim yapacağımız kendi vatandaşımızın konuştuğu dili öğrenmiyorduk.