Alışılmışın dışında bir kitap. Yaşlı olarak dünyaya gelen Benjamin Button'ın gerçekten de tuhaf hikayesi. Ben beğendim, çok da hızlı bitirdim. Umarım bir gün sizinde okuma fırsatınız olur. Teşekkürler.
Arkadaşlarım arasında çok fazla sözü ediliyordu. Merak ettim, aldım ve okumaya başladım. Çok fazla ders çıkarılması gereken hikayeler içeriyor. Özellikle insan ne ile yaşar sorusunun cevabını kesinlikle alıyorsunuz. 7/10
İki insanın dostça olan mektuplaşmasını konu alan, çok hızlı biten bir kitap, tavsiye ederim. Sonu beni hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim. Siz okudunuz mu ve sonunu nasıl buldunuz ?
/10