Munise

Munise
@Munise0
-Gecenin karanlığını, gündüzden ayıracak aydınlığım yok. -"İyiyimler yamaladım dilime."
Sevgili Dost, Bir körün parmak uçları kadar hassasına az rastlanır kalbin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kim kazandı? Diriler ölüler mi? Çobanlar sürüler mi? Efendiler mi köleler mi? Kim kazandı? Sevgili Dost, Herkes kaybetti.Ölüm kazandı. Mezar taşlarına "Huve'l Bâki " kazındı.
Sayfa 160·Kitabı okudu
Sevgili Dost, Şu günlerde herkes sesini duyurabilmek için hoparlörün sesini daha fazla açması gerektiğini düşünüyor. Bense sadece senin duyabileceğin bir sesle fısıldıyorum kulağına.
Sayfa 157·Kitabı okudu
Sevgili Dost, Yaşamak nedir? Kalbin atışı, göğsün inip kalkışı mıdır yaşamak?
Sayfa 143·Kitabı okudu
Söylesemesek ölürdük İnanmadan söyledik, yine öldük.