Munise

Munise
@Munise0
-Gecenin karanlığını, gündüzden ayıracak aydınlığım yok. -"İyiyimler yamaladım dilime."
Melâl içimdesin. Yoksul olduğunu düşünüyorsun. Ne ki senden alınmıştır, o senin hayrınadır. İçindeki yoksulluğu hissediyor musun? İşte senin için en hayırlı vakit. Unutma, ihtiyaç mütemadidir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hicret ve niyetin kimin için? Bir gece yarısı uyandığında yatağından kalk, şöyle yıldızlara bir bak. Düşün!.. Madem ki içinde bulunduğun yer, konuştuğun kimse sana feyz vermiyor; terk e mani olan ne?
Kendine uzaktan bakmak, bakabilmek...
Kendine uzaktan bakmayı öğren. Bir dolap beygirine benziyorsun. Öyle ahmak , öyle hüzün verici

Munise

, bir kitap okudu
8/10
·206 syf.·
351 günde okudu
·
2022 2. kitabı
A. Ali Ural
8.3/10 · 22,9bin okunma
Umarım...
Sevgili Dost, Merhameti gördün mü? Tamam söyleme biliyorsan yerini. Bari hayatta olduğunu haber ver. "Merhamet ölmedi, değil mi?"