Müptedi Kâri

Hiçliğe vardık mı görülmez @perlena olduk mu bilinmez Ama umulur ki Kanat çırpışımız her daim O'nadır ... Umudumuz hep Hak yoladır
Reklam
uzaklara dalmak...
İnsan...yakınlarda kalamıyor ki hiç... "Hiç" belki fazla oldu ama az...çok az kalabiliyor insan yakınlarda... Hasretin yükü biniyor da omuzlara, vuslatın ümidi tek çıkar yol oluyor. Hakka ve hakikate giden yolda, yolcu olmak nasibine hamd ediyor da insan yine de karanlığa gark oluyor. Anlaşılmak yahut anlaşılmamak çağımızın vebası gibi...Ve uzaklar ve yalnızlık insanın tek hakikati...
Tesettür ve gece... Tesettür geceden bir hece... Bakmayı bilene Görmeyi bilene Karanlık içinde aydınlık bir pencere... Kuşatmanın, muhafazanın, esirgemenin, örtmenin, örtünün siyah hali Yıldızlar onun en tohumu misali Hakikatin başkaca timsali ...
Vicdan, bir tasma gibi çekip de götürmüyorsa hakikate... Vicdanın varlığından bahsedilebilir mi sence... Ya da sızım sızım sızlatmıyorsa bazı şeyler Ya da sızlatıyor da eyleme yöneltmiyorsa insanı, Vicdanın varlığından söz edilebilir mi sence... Peki ya boynumuzda tasma, içimizde sızı ile eylemsizlik eylemiyle başbaşa kalırsa insan, vicdandan mı vicdansızlıktan mı konu açılabilir?
Şakalara saklanan hançerler vardır...
Reklam