Iyiligimize karşılık kötü tarafimizda var... Dürüstlüğümüz kadar yalancı bir tarafımızda var.Paylaşacagimiz kadar cimri bir yanimizda var.Ne kadar yapiciysak,bir o kadar yıkıcıyız.Ne kadar sevgi doluysak bir o kadar nefret doluyuz.
Bir yanımız iyileştiriyor,diger yanimiz hasta ediyor.Bir yanımız veriyor,diger yanımız çalıyor.bir yanimiz şükürde,diger yanimiz doymak bilmiyor