orhan pamuk okumak bir ayrıcalık...yeni devrin sabahattin ali ya da yaşar kemal-i bence..ne kadar eleştirilse de büyük bir yazar..zevkle okuyorum...bundan önce okuduğum kafamda bir tuhaflık kitabı ve kırmızı saçlı kadın kitabı bu fikrimin doğru olduğunu düşündürüyor bana..