Söze şöyle başlamak istiyorum. Farklı bir kitap. Doğaya yönelen insan temalı, ara ara abartinin zirvesine cikan bir konuya sahip. Eğlenceli, düşündürücü bazen de üzücü. Kitabın tek sevmediğim tarafı yaban hayvanlarına olan yaklaşımdı. Ayrıntıya girmemek için sadece bu kadarını söylüyorum. Her şeye rağmen okumaya değer bir eser.