Murat Yetimoğlu

Murat Yetimoğlu
@MuratYetimoglu
Bizim de yaşadığımız hayattır kardeşim...
Önlisans
İstanbul
İstanbul, 5 Eylül
4 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Ibrahim Tenekeci
İçimden dedim beraber yürüyelim olur mu varsın gemilerimizi taşıyamasın sular varsın yarı yolda uyuya kalsın bize gönderilen bahar. İçimden dedim beraber yürüyelim olur mu varsın gölgemiz olsun hüzün dilediği gibi uzatsın canevimize ayaklarını varsın annemiz olsun tütün hayat daha sert vursun yumruklarını. İçimden dedim ilmeği kaçmış bir hayat bizimkisi nedir alnımızdan öpmek için izimizi süren kalmış mıdır kalesi düşmüş bir şehrin cazibesi nedir yalnız bize yakışan bu serüven. bu serüven ki bizden biri yaptı sırtımızdaki hançeri ve terketti bizi huzur denen sevgili kalakaldık, şaşkınlığın avuçlarında billur bir kuş gibi. İçimden dedim gömülü bir ırmağın yalnızlığıdır bu beraber yürüyelim olur mu
Reklam
İbn Arabî
"Allah, hüzünlüyü dost edinir."
Enderuni Kadıköylü Ali Bey
Aşkın ile bülbül gibi artmaktadır ahım Kaydet beni de defter-i uşşaka a mahım Affeyle eğer şuh-i cihan varsa günahım Kaydet beni de defter-i uşşaka a mahım Hülya-yı visalin ile var dilde bin efkar Aşkın ile mihnetlere etdin beni düçar Tecdid ola dersen yeni başdan dil-i naçar Kaydet beni de defter-i uşşaka a mahım Enderuni Kadıköylü Ali Bey' in uşşak bestesini Mustafa Doğan Dikmen okuyor. youtu.be/1y7REViuy_U
Karacaoğlan
"Gurbet eli bizim için yapmışlar Çatısını çok muntazam çatmışlar Ölüm ile ayrılığı tartmışlar Elli dirhem fazla gelmiş ayrılık Karac’oğlan der ki telkin verince Ötüşür bülbüller gonca gülünce Ben orda yar burda böyle kalınca İster ölüm olsun ister ayrılık."
La Edri
''Gönülden gönüle yol var dediler, O gün bu gün yoldayız. Yol bulmak kolay imiş, zor olan gönül bulmak''...