Murat

Kötü kitap yoktur kötü anlatım vardır !!
4/10
·80 syf.·
2020 2. kitabı
Bugün başladım bi çırpıda bitiririm sandım ama Zweig in bu kitabı büyük hayal kırıklığı. Asıl anlatılmak isteneni bir paragraf uzunluğundaki aşırı sıkıcı anlam karmaşasıyla dolu dizelerle anlatması beni konudan tamamiyle uzaklaştırdı. Ne anlatmak istedi diye defalarca başa dönmemle akıcılıktan çok uzakta olan bu kitap günün out ları arasına girdi çoktan
Ay Işığı Sokağı-Alacakaranlıkta Bir HikayeStefan Zweig · Koridor Yayıncılık · 2019375 okunma
Murat
Zweig ın anlatımı çok iyidir normalde. Şaşırdım bu yorumunuza. O yüzden bu kitabını okuyacağım merak ettim doğrusu