Kaderin de kendi içinde bir mantığı vardır.Bizler,mutluluk üzerinde çok düşünüyor,hep farklı şeyler deniyoruz.Halbuki mutluluğumuz,balık ağı gibidir;eğer bir süre kendi haline bırakırsak ağa balıklar doluşur fakat ağı çekiştirip durursak günün sonunda elimiz boş kalır...
Kaderini sev...Ancak içinde ayağa kalkmak olan,içinde iyi kötü her şeyi deneyimlemek olan ve her gün çok daha güçlü bir şekilde yol almak olan kaderi seç ve onu sev...