Kadavra

Kadavra
@Murdoc
Hayat umursanmaya değicek değerde olmadı hiç
"Kimin içinde ne olduğunu kimse bilemez bence."
Sayfa 75 - Kirke- ithaki yayınları·Kitabı okudu
Reklam
"Onları seyrettim. Birinin yokluğumdan bahsetmesini bekledim ama kimse bahsetmedi çünkü kimse yokluğumu fark etmemişti. Niye edeceklerdi ki? Hiçbir şeydim ben , bir taştım. Binlerce binin arasında bir diğer nympha çocuktum."
Sayfa 27 - Kirke-ithaki yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
"Dünyayı böyle gökyüzüne vuran yansısıyla görmek gerçekten acı verirdi insana. Ama şimdi istediğim kadar bakıyorum gökyüzüne. Artık gökyüzü bana hiçbir şey anımsatmıyor."
Alıntı
"Delirmiyorum. Ama sonu gelmeyen bir şey var. Cesedimi görüyorum; güç değil , ama kendi gözlerimle kendimi görüyorum. Düşünmeye başlamam gerekiyor hiçbir şeyi görmeyeceğimi , hiçbir şeyi işitmeyeceğimi ve dünyanın ötekiler için sürüp gidiceğini düşünmeye başlamam gerekiyor. İnsan bunu düşünmek için yaratılmıştır Pablo. İnan bana. Bazı şeyler bekleyerek uykusuz geçirdiğim bütün bir gecede bütün bunlara ulaştım. Ama bu aynı şey değil. Arkadan saldıracak bize. Pablo, biz de hazırlıksız olacağız."
Alıntı
"İnsan ölümsüz olma hayalini yitirince ha birkaç saat ha bir kaç yıl beklemiş , aynı şey"
Alıntı