Onunla aramızda hiçbir mesafe yoktur. Bizim onun haline geçivermemiz için bir sebep bile lazım değil ve bu iskelet bize o kadar yakındır ki , ondan korkmak için ancak bir insan kadar kör ve düşüncesiz olmalıdır.
Şu dünyayı adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?
Siz sevemezsiniz adaşım , siz, şehirde yaşayanlar ve köyde yaşayanlar ;siz , birisine itaat eden ve birisine emredenler; siz, birisinden korkan ve birisini tehdit edenler ..Siz sevemezsiniz. Sevmeyi yalnız bizler biliriz . Bizler. Batı rüzgarı kadar serbest dolaşan ve kendimizden başka Allah tanımayan biz Çingeneler.