Atilla İlhan mutlaka güzel bir kitap hatta yazım tarzı yani konu işleyişi açısından Nazım Hikmet'in Memleketimden İnsan Manzaraları eserine benzettim . Ama kitaba başladığımda o sürekleyişi ve akıcılığı beni çekmedi diyebilirim.. Mutlaka sevenler vardır. Ve okunması gerekenler arasında bir kitaptır . Benim gibi bir avam birinin okuyabileceği bir kitap değil. Umarım diğer okuyanlar zevk alır..