Bundan yirmi yıl sonra, yaptığınız şeylerden çok yapmadıklarınız için hayal kırıklığı yaşayacaksınız. O yüzden düğümlerinizi çözüp halatlarınızdan kurtulun ve sığındığınız güvenli limandan uzaklara yelken açın. Yelkenlerinizle rğzgarı yakalayın. Araştırın. Düşleyin. Keşfedin.
Bu kitap gerçekten sevgili yazarın güzel kitaplarından bir tanesi geçmiş ve gelecek arasında sürekli bir anlatım gerçekleşse bile olay örgüsü hiçbir zaman kopmuyor ve sonuna kadar sıkılmadan okuyacağınız bir kitap haline dönüyor. Betimlemeleri sayesinde kitabın içinde anlatılanlar sanki karşınız da oynuyor gibi hissediyorsunuz. Çok başarılı....
Kafanın içinde beyin olsaydı, sende diğerleri kadar iyi ve hatta bazılarından çok daha iyi bir insan olurdun. İster karga ol ister insan, beyin bu dünyada sahip olmaya değen tek şey.