Kur'an okuduk tamam. Güzelce anladık o da tamam. Bitti mi, yeter mi peki? Yetmez! Kitabın kapağını kapatıp sokağa çıkınca, topluma girince, iş yerine gidince Kur'an ne diyorsa tersini yapıyor adam! Oldu mu şimdi bu? Kısacası okuduktan ve anladıktan sonra bir de "yaşamak" lazım. Böyle olmadıkça asla tamamlanmış olmaz bu mizyon.