İnsanoğlu güzel şeye düşmandı.
Nasıl bilmeden kendi saadetini, başkasının saadetini yıkmak isterdi ?
İnsanoğlu huzurun, iyiliğin düşmanıydı, kendi kendisinin düşmanıydı
...Bunu mümtaza sabahleyin paylaşmıştı. "Her kadın, bu işlerde biraz tembeldir. Fakat ben, senin yanı başında olmayı rahatıma tercih ederim," demişti. Seni olduğun gibi kabul ediyorum ve bundan hoşlanıyorum...