Mustafa_Ist

Mustafa_Ist
@Mustafa_1989
Mühendis
İstanbul
İstanbul, 1 Ekim
2 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Buna göre ölüler nasıl ki ışığı görmezlerse, yaşayanlar da karanlığı ölüler kadar iyi göremezlerdi. Ne var ki uyku, ölümün kardeşi olduğu için, uyuyan birisi karanlığı, sözgelimi gözlerini kapatmakla yetinen birinden daha mükemmel görebilirdi.