Mustafa kubacık

Mustafa kubacık
@Mustafa_beyy
Oyuncu ALLAH VAR GAM YOK Hikayenin sonunda hepimiz toprak sahibi olacağız
Diziler de rol alıyor
Lise mezunu oyunculuk
İstanbul
Şanlıurfa
270 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
"Eğer nasıl biri olduğumu bilseydiniz, şu anda beni selamlarken yüzünüzde gördüğüm o tatlı, dostane gülümse kim bilir nasıl donup kalırdı dudaklarınızın kıyısında!" Stefan Zweig
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz. Kesinlikle hayır! Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Sayfa 49 - - Tutku Yayınları
Tek bir insanın diğeri için neler ifade edeceğini hiç bilmemişti, çünkü hiç yalnız kalmamıştı. Stefan Zweig
Gidilecek tek bir yol vardı artık fakat oradan da dönen olmuyordu Stefan Zweig
Ve sanırım beni ölüm döşeğimden çağırsan, birden ayağa kalkıp sana gelecek gücü bulurdum.