Olgaya ilan-ı aşkından sonraki ilk denk gelişinde utançtan "ya öyle demek istemedim" dedin eyvallah.. "zaten gerçekte değildi" denir mi ulan!? Yazık kızcağız neye uğradığını şaşırdı. "Besim Tibuk-you have No cards" videosunda ne diyorsa aynen ilya ilyiç efendiye saydım, haberi olsun.
Oblomov
Burada kitap okuyan nezih insanlar var, sinkaflı sözler yakışık almaz belki bu platforma ama bu *** nastenkaya ağız dolusu sövmek arzusu var içimde..
Beyaz Geceler