Her yaşam milyonlarca seçim ihtiva eder. Kimi büyük, kimi küçük. Fakat bir kararın yerine başka bir karar geçtiğinde, bütün sonuçlar da değişir. Dönüşü olmayan bir sapma gerçekleşir ve bu da başka sapmalara yol açar...
Hayatta yapmadıklarımız, yapamadıklarımız için pişmanlık duyarız, keşke dediğimiz anlar hep olmuştur ama hayat olması gerektiği gibi akar. Aslında bilmemiz gereken tek şey hayatımızın, yaşadıklarımızın, iyisiyle ve kötüsüyle tam da yaşamamız gerektiği gibi en iyi şekilde olduğudur. Gece yarısı kütüphansi almamız gereken dersleri bize detaylı bir şekilde, çeşitlendirerek aktarıyor