📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı isminden dolayı ve çok tavsiye edildiğinden dolayı aldım. Kitap okumaya karar verdiğimde aldığım 3 kitaptan biri. İki kez yarım bıraktım ve okumayacağımı düşünüp önceliğimi diğer kitaplara verdim. İçinden geçtiğimiz salgın günlerinden dolayı elde kitap çok az kaldı. Tekrar okumaya karar verdim ve nihayet bitirdim. Kitap ilk başlarda sıkıcı gelse de yarısından sonra daha akıcı oldu. Ayrıca sürekli iki kişinin karşılıklı konuştuğu bir kitap bitirmek hiç de kolay bir iş değil. Kitaba 5 puan verecektim ama dediğim gibi yarıdan sonra aktarılanlar ve kitabın akıcılığından dolayı 7 verdim. Sonuçta çok büyük bir emek var. Emeğe saygı. Allah yardımcımız olsun Allah biz aciz kullarını bağışlasın. Allaha emanet olun