Mustafayeva Nübar

Mustafayeva Nübar
@Mustafayevann
﷽ ℓฉ iℓฉhฉ iℓℓฉ Аℓℓฉh﷽  Muhammedur Resulullah . Mən cinləri və insanları yalnız Mənə ibadət etmək üçün yaratdım. əz-Zəriyat, 56
*“Nefsini her gün terbiye et, çünkü şeytan her gün iş başındadır.* Kalbinin sesini Kur’an’la duy, gözünü dünyaya değil ahirete aç. Kimse seni Allah kadar anlayamaz, O’na yönel, O’na dayan. Dünya geçer, ama yaptıkların seninle kalır…” Rabbim yolunu hep nurla aydınlatsın🤲🌷
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi bilgisinin yetersizliğini gören, her şeyi bilen Allah'a sığınır. Kendi acizliğini fark eden, sonsuz kudret sahibinden yardım diler. Dua, kulun kendi hiçliğini anlayıp, Rabbinin sonsuz büyüklüğü karşısında secdeye varmasıdır.
Sayfa 29
Hayatta her istediğimiz olmaz. Dualarımız bazen kabul olur, bazen ertelenir, bazen de cevapsız gibi görünür. Oysa biz sadece görünene bakarız; Rabbimiz ise en hayırlısını bilir… Kimi zaman elimizdekiler bize sıradan gelir. Sahip olduklarımızın kıymetini fark edemeyiz. Oysa gözlerimizin görebilmesi, bir lokmayı yutabilmemiz, geceleri huzurla uyuyabilmemiz bile büyük bir nimettir. Şükretmek, nimetin bereketini artırır. Çünkü Allah, şükreden kulunu sever. Ama daha da kıymetlisi vardır: Vermediğine bile hamd edebilmek. İşte bu, teslimiyetin en olgun hâlidir. "Demek ki hayırlı değilmiş" diyebilmek, "Rabbim daha güzelini murat ediyordur" diyebilmek... Bu da imanla, sabırla ve gönül terbiyesiyle olur. Allah, verdiklerinde bizi şükreden kullarından eylesin… Vermediklerinde ise itiraz etmeyen, kırılmayan, isyan etmeyen… Aksine, "Elbet bunda da bir hikmet vardır" diyebilen kullarından eylesin. Çünkü gerçek huzur; elimize geçende değil, her hâlde Rabbine razı olabilen bir kalpte saklıdır.✨🌹🪻 whatsapp.com/channel/0029Vb7...
Bazen hayat, insanı çıkmaz sandığı yerlere getirir. Ama unutma: *Allah çıkış yollarını en ummadığın yerden açar.* Kur’an’da şöyle der: *“Kim Allah’tan korkarsa, Allah ona bir çıkış yolu ihsan eder.”* *(Talâk Suresi, 2)* Bu ayet bize der ki: → *Dua et, sabret, Allah’a yönel.* Çünkü her zorlukla birlikte bir kolaylık, her karanlığın ardından bir aydınlık vardır 🤲 *Kalbe dokunan bir dua:* *“Allah’ım, bu çıkmaz sandığım yerde aslında Senin rahmetin var. Ne olur beni bu darlıktan feraha çıkar. Kalbime umut, yoluma ışık ver. Ne olur yardımını geciktirme.” whatsapp.com/channel/0029Vb7...