*“Nefsini her gün terbiye et, çünkü şeytan her gün iş başındadır.*
Kalbinin sesini Kur’an’la duy, gözünü dünyaya değil ahirete aç.
Kimse seni Allah kadar anlayamaz, O’na yönel, O’na dayan.
Dünya geçer, ama yaptıkların seninle kalır…”
Rabbim yolunu hep nurla aydınlatsın🤲🌷