Agshin

Agshin
@Mustafayevv
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken ,insan ağlayamazmı?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oxunub qurtarmış kitab deyiləm, Götürüb qoyasan kitab rəfinə. Arabir təkrar üçün karına gələm, Açıb oxuyasan başqa birinə. Ne de simi sınmış köhnə bir taram, Evin bir küncünə asasan meni. Bir gün tenha qalıb darıxan zaman, Sim salıb köksünə sixasan meni... Senin üçün deyiləm bayram paltarı, Şenlikden-şenliye yadına düşəm Gözləyə bilmərəm bu bayramları, Durub gözlemeyi oyrenmemişem. Saxlaya bilmezsen ehtiyat kimi, Meni həmişəlik ehtiyatda sen. Heç kim verə bilməz mənim yerimi, Çetin başqasını ,əvəz edim mən.
Ben, sensiz bin gece kan yuttum; Sen, bir gece sensiz kalmadın. Ahmed Gazali
Şiir
"Başkalarında bizi rahatsız eden her unsur kendimizi anlamamıza yardım eder". Carl Gustav Yung
Psikoloji-İnceleme