" O ümitsiz "memnun etme ihtiyacım " baş gösterdiğinde, aniden garip, zayıf, aptalca süslemeler veya başka şeyler ekliyorum gerçeğe. Bu yüzden dünyanın sözde " dürüst insanları" tarafından çok eleştirildim".
" Insanın Ay'a bir yararı olmazmış gibi görünüyor. Ay'ın insanlara bir yararı olurmu? Insanlar kendi gezegenlerini bile bir savaş meydanına ve sonsuz bir budalalıklar sahnesine çevirmekten başka ne yaptılar ki?"
Bu seferki gülümseme kırışıklıkları olan bir maymunun gülümsemesi değildi,ama oldukça başarılı bir gülümsemeydi. Yine de bir insanın gülümsemesinden farklıydı. Bir şey eksikti. Kanın ağırlığımı desem , hayatın acısımı desem bilemiyorum. Gülümseyen boş beyaz bir sayfa gibi...