Şimdi her şeyin bir fiyatı ve alıcısı var. Gücünün yettiğini satın alan, alamadıklarını kiralayan ve bunların dışındakiler için de bunalıma giren yığınlar var.
Oysa ben kapitalizmi kurduğumda bunların olmasını beklemiyordum.
“İnsan yanında biri olmazsa delirir. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında olsun.” Ağlamaya başladı.
“Sana bir şey diyeyim mi? İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır.”