Eski insanlar, talihsizlikten kendi paylarına düşeni kabul etmekte zorluk çekmiyorlardı. Mesela insanlar , ölüm duygusuyla barışık yaşıyorlardı. Vefat etmeden evvel kefenlerini alıyorlardı , hatta en yoksul insan bile kefen parasını bir kenara ayırıyordu.