Mütefekkirsel

Mütefekkirsel
@Mutefekkirsel
Var mıydık? Belki, biraz..
Eski insanlar, talihsizlikten kendi paylarına düşeni kabul etmekte zorluk çekmiyorlardı. Mesela insanlar , ölüm duygusuyla barışık yaşıyorlardı. Vefat etmeden evvel kefenlerini alıyorlardı , hatta en yoksul insan bile kefen parasını bir kenara ayırıyordu.
1000Kitap
Reklam
"Değiştiremedikten sonra ne yararı var ki farkında olmanın."
1000Kitap
"Tehlike yaşamı daha anlamlı kılıyor."
1000Kitap