Seyyid Hüseyin Nasr,bir televizyon programında şöyle bir cümle kurmuştu:
"Siz Türkler , bir sema ayininin Londra Flarmoni Orkestrası'nın çaldığı bir Beethoven senfonisi kadar güzel bir eser olduğunu anlayabilirseniz sizin için ümit var,öbür türlü taklitçilikten kurtulamazsınız. "
Geçmişten adam hisse kaparmış..
Ne masal şey!
Beş bin senelik kıssa, yarım hisse mi verdi?
Târîh-i tekerrür diye ta’rîf ediyorlar;
Hiç ibret alınsaydı, tekerrür mü ederdi?
Mehmet Âkif Ersoy