Mütefekkirsel

Mütefekkirsel
@Mutefekkirsel
Var mıydık? Belki, biraz..
“Kederimin artması için sevinmek isterim. Bunu kimselere anlatamam. Bu hissin lisanı anlaşılmaktan uzaktır. Sükût edelim.”
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Türk’ün en bedbaht olduğu yer Türkiye’dir
1000Kitap
Nereye gitmeli ? Geceden ve ölümden kaçmak için nereye?
Alıntı
Ölüm, ölüm, ölüm, ölüm. Çok tekrar edildiği halde, sesine bir türlü alışılmayan meşhur kelime.
Alıntı
biz taiata çok benziyoruz. Ruhlarımız, tabiatın ruhu gibi iki büyük tezadla örülür: iyi ve fena, güzel ve çirkin, doğru ve eğri .
Alıntı