" Bu yaştaki bir insan için daha iyi ve daha kötü , hep yan yana durur, geceyle gündüz gibi değişebilirler . Mum bile bitmek üzereyken daha iyi yanar. "
Belki heyecanım ,ıstırabım ,gelişi güzel bir işaret bana hissettirecek ; belki kanımın hışırtısı , içimin ürpertisi ,gözyaşlarım , bilinmeyen bir ses beni uyaracak ; kardeşimi bulacaktım. Her zaman duyularımızın güçsüzlüğünün tutsağı değilizdir herhalde.