Kendisinde neler olduğunu söylemek zorunda değildi. Herkes , ne olursa olsun , düşüncelerini kendine saklamak hakkına sahiptir. Üstelik insan her vakit , düşüncelerini kolay kolay söyleyemez. Çoğu kez güvensizlik içinde bunalır , rüzgara kapılmışçasına olduğumuz yerde döner , yönümüzü bir türlü tayin edemeyiz. Hayal kırıklığı ile huzura kavuşma isteği arasında bocalar ve neyin bize ait olduğunu bilemeyiz.
" Kavak ağacının tepesine çıksak,güneşi görebilir miyiz?"
" Göremeyiz."
" Ya minareye çıksak ?"
" Orada da göremeyiz. Minarenin çok çok ötesindedir bulutlar."
" Bulutta bir delik açılsa da mı göremeyiz?"
Gerçekten , güneş seven çocuklar için ,neden bir delik açmıyor bulutta insanlar?