Mutnefertari

Mutnefertari
@Mutnefertari
Historynin story tarafından. Geceli.
Skopje
Mars Planet
162 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"...intikam tatlı gelse de başta, Çok sürmez buruklaşır, dönüp yine kendini vurur. "
Alıntı
Reklam
"Özsaygıdan kıymetli şey yoktur çoğu zaman; Yeter ki adilane, hakça olsun zemini..."
Alıntı
Sani'den şerh edelim:
"Humlar şikeste câm tehî yok vûcûd-ı mey Kıldun esîr-i kahve bizi hey zemâne hey." "Küpler kırık, kadeh boş,eser yok şaraptan Bizi esir ettin kahveye hey zaman."
Sayfa 66·Kitabı okudu
Alıntı
Edebiyat üzerine...
- Ya ne olacaktı başka? Sen de ne güzel söyledin işte. Bu coşup taşan öfke, bu kötülüklere amansızca saldırış, alçalmış insanları kepaze ediş, işte asıl edebiyat budur. Oblomov birden parladı: - Hayır, hiç de değil! Hırsızı, düşmüş kadını, aldatılmış bir budalayı anlatın, anlatın ama insanı da unutmayın. Sizin için insan diye bir şey yok mu? Yalnız kafanızla yazmak istiyorsunuz. Düşünmek için kalpsiz olmak gerekir, sanıyorsunuz. Hayır, düşünmeyi besleyen sevgidir. Düşen adama el uzatın, mahvolan bir adamın haline ağlayın, onunla alay etmeyin. Sevin onu! Onda kendinizi görün ve ona kendinizmiş gibi bakın.
Alıntı