Diğer okurlar serinin bu kitabını çok beğenmiş olsa da bana göre çok daha kısa anlatılabilecek bir kitaptı. Okurken yorulduğumu hissettiğim anlar oldukça fazla. Buna rağmen finalde olayın bir sonraki kitaba devrettiği nokta bir an önce yeni kitaba başlamak yönünde davetkar diyebilirim.
Kaos Lordu'na kadar en sevmediğim karakter Nynaeve iken bu kitapta Mat'in bilmiş halleri beni benden aldı. Biir karakter seçme şansım olsaydı Far Dareis Mai'den bir kız olurdum sanırım. :)
Her ay bir kitap olacak şekilde okuma mücadeleme devam edeceğim. Okuduğum en uzun soluklu seri olabilir. Bitirince kendime bir yemek ısmarlamayı düşünüyorum.
Bana güvenini ver dedi kraliçe tahtına,
Çünkü tüm yükü tek başıma taşımalıyım
Güven ki yöneteyim, yargilayayım ve hükmedeyim.
Ve kimse düşünmesin ahmak olduğunu.
Ama güven mezar köpeginin havlama sesidir.
Güven karanlıkta ihanetin sesidir.
Güven ruhun son nefesinin sesidir.
Güven ölüm sesidir.