Maalesef ki okumasam da olurdu hatta vakit kaybiydi dedirten bir roman olduYazarın bir kaç kitabını daha tavsiye üzerine aldım, umarım onlar böyle değildir.
Sığ cümlelerle dolu. Hele hele yazarın kendi hayatındaki süreçleri Dürdane Hanım’ın hikayesinin peşi sıra aktarma çabası...
Okumayınca bir şey kaybetmezsiniz. Ama okuyunca zamanınızdan yemiş olursunuz.