Sabahattin Ali'nin romanlarını okumuştum ve öykülerine yeni başladım. Iyiki de başlamışım hatta geç bile kalmışım. Çoğu öyküsünün aklımdan çıkmayacağına eminim. Özellikle Cankurtaran, Böbrek, Katil Osman hikayeleri ve Sırça Köşk masalı herkeslerin okumasi gereken hikayeler diye düşünüyorum. Yazılanlar insanın yüzüne tokat gibi çarpıyor. Toplumsal gerçekleri ustaca isliyor. Her hikayesinde bugüne dair mesajlar var. Ozellikle masallarındakı birçok sembolizm unsuru anlayana çok şey anlatıyor.