Muhteşem. Beğendiğim bir kitap. Zamanı yenmeye çalışan bir adamın yaşadıkları, içimi mutlulukla dolduran bir son. Tavsiye edebilirim, hoş. Kapağındaki resimler de hoş.
Kitabı çok beğendim, sonu çok etkileyiciydi. Okuduğum ilk çizgi romandı ve iyi bir kitap seçtiğimi düşünüyorum. Kitabın garip bir havası var gibiydi fakat beğendim. (Spoiler sayılabilir.) Baş karakterin sondaki konuşmasına katılsam mı katılmasam mı bilemedim... Tavsiye ederim...