Ama biliyor musunuz niçin ölülere karşı hep daha dürüst ve cömertizdir ? Nedeni basittir ! Onlara karşı yükümlülüğümüz yoktur . Özgür bırakır bizi onlar , zamanımızı rahatça kullanabiliriz , saygıyı boş zamanlarımızda kokteylle sevimli bir metres arasına koyabiliriz . Bizi bir şeye yükümlü kılarlarsa , belleğe yükümlü kılar onlar, bizimse belleğimiz zayıftır. Dostlarımızda sevdiğimiz , taze ölüdür , acılı ölü, heyecanımız , eninde sonunda kendimiz!!