"Daha gençsin, bütün tehlikelerin farkında değilsin. Bazen insan kendine hakim olamaz. Bir tür kötücül güç içinde yer eder, kalbi karanlığa düşer, gözlerinde kıvılcımlar çakar. Zihninin keskinliği körelir. Saflığa ve masumluğa duyduğu saygı... Hepsi bir girdaba kapılır. Kim olduğunu bilemez. Tutkunun nefesinde boğulur, kendini kontrol edemez. İşte o zaman ayaklarının altında bir uçurum açılır."
Gözyaşlarınız yanaklarınızı ıslatmış. Ne kadar saklamaya çalışsanız da belli oluyor. Bu, erkeklerin saçma özelliklerinden biri: Kendi yüreklerinden utanmak yani.