Bazı insanlar farklıdır. Kalbinizde isyan çıkmış gibi hissettirirler. Gelirler, kalbinizde olan her şeyi yerle bir ederler. Sonra, giderler. Ve siz içinizdeki yıkıntıyla ne yapacağınızı bilmeden oradan oraya savrulursunuz.
..."Neden bunu da yanında getirdin?" diye geveledim, ne sormam gerektiğini bilmeden.
Hiç düşünmeden omuz silkti. " Sen etrafımdayken uykumda bile mutlu olduğumu unutmamak için."
"Eğer o doğru kişiyse, aranıza başkaları ya da ülkeler de girse, hatta ne kadar zaman geçerse geçsin, yine de geç sayılmaz. Onu yeniden gördüğün an, aslında zamanın durduğunu anlayacaksın. Zaman insanları yaşlandırır, aşkları değil."