Hepimiz sevilmek isteriz değil mi? Peki birilerini, bir şeyleri sevmeden sevilmeyi tadabilir miyiz? Seveceğiz ki sevilelim değil mi? Birilerini seviyoruz ama bazıları bencil, insan saymayan kişilikler olduğu için bizi mutsuz ediyorlar. Dışlanmak, yok sayılmak bizi mutsuz ediyor..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiç yıldızları izlediğin oluyor mu? Ben hemen hemen her gece izliyorum. Hepsi uzaktan aynı görünüyor ama aslında o kadar farklılar ki... Her gece gözüm coşkuyla parlayanların arasında ufak, sönük bir tanesine takılıyor. Kendimi onun yerine koyuyorum. O da etrafında o kadar yıldız varken kendini yalnız hissediyor mudur?