Kitabı büyük bir hevesle aldım elime, daha önce okuyacağım kitapların önüne geçirdim. Ama beni hayal kırıklığına uğrattı...
Küçük yaşta olan erkek çocuklarının yaşadıkları anlatılıyor. Birinci kişi ağız ile yazılmış olmasından dolayı diyorsunuz ki bu yaşta ki çocuklar böyle konuşmaz, konuşamaz. Daha soyut işlemler döneminde olmayan çocuklarda hayattan yedikleri darbeler, acıları, hayatı sorgulama yapmış Serbes. Ama olmamış biraz gerçekçi olsaydı keşke... Çok çiğ kalmış.
Erken KaybedenlerEmrah Serbes · İletişim Yayıncılık · 202111,4bin okunma
Diğer insanlar için masanın üstündeki bir içki kadehi bile heykel gibi sapasağlam durur Ken, benim çevremdeki nesnelerin yağan bir kar gibi yerde eriyip gidişlerindeki hikmeti sizden öğrenebieceğimi umuyorum.