Bu kitabı büyük beklentilerle aldım . Kitap ; bir kızın yaptıklarından dolayı önyargıyla karşılanmasıyla ilgili diye düşünüyorum . Kitap çok açık olmamakla birlikte , içinde çok fazla argo kelime barındırıyordu ve bu benim hoşuma gitmedi . Kitabı daha çok 12 yaşındakilere tavsiye ederim .