Selin Bak

Selin Bak

Selin Bak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.··
Beğendi
·
2023 16. kitabı
Vassilis Danellis
7.8/10 · 11 okunma
Reklam
10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2023 15. kitabı
Yıldız Teknik’te öğretim görevlisi olan sevgili Emre Erbatur un, daha önce çeşitli mecralarda yayımlanmış öykülerinin toplandığı bu kitap, içinde bulunduğum ruh haline oldukça iyi geldi. Adıyla müsemma çeşit çeşit “Adamlar” ı anlatıyor bize. Baba, oğul, sevgili, koca, arkadaş, patron, iş adamı, manyak… Her sınıftan adamlar… Adamlar ve kadınlar, adamlar ve çocuklar, adamlar ve bürokrasi, adamlar ve hırsları, adamlar ve arzuları… Kibar adamlar, seks manyağı adamlar, kötü adamlar, katil adamlar, naif adamlar… Toplumsal eşitsizlikler, cinsiyet tartışmaları, sınıf farkları ve daha bir çok şey. Kesinlikle sosyolojik ve psikolojik bir tez gibi yazmış ve bence oldukça da cesur davranmış, takdir ettim. Belli ki bu konularda oldukça dolu ve bilgili. Çatır çatır eleştirmiş, kusursuzca kaleme dökmüş, okurken de parmakları ısırtmış Sevgili Emre Erbatur çok ama çok çok sevdim, çok eğlendim, çok hayret ettim. Canı gönülden kutluyorum seni . Kalın kitapları okumayı sevmem ama senin kitap 130 değil 530 da olsa keyifle okurdum. Lütfen daha çok yaz Emre Erbatur @veyayinevi #eniyiyazarlartürkyazarlar #türkedebiyatı #türkyazarlar #sosyoloji #psikoloji #kadınerkekilişkileri #kadınerkekeşitliği #toplumsEmre ErbaturtliVe Yayınevikitapönerisi #öykü #adamlar #emreerbatur #sarsıcı #tekinsiz #heyecanlı #book #bookstagram #bookstagramturkey #booknerd #okudumbitti #okudumokuyun
Edebiyat
AdamlarEmre Erbatur · Ve Yayınevi · 20224 okunma
Puan vermedi·272 syf.··
Beğendi
·
2023 13. kitabı
Oooo…. Çok sert! İlk kitap mı? Yok canım! Bakayım; vallahi öyle. #dantealighieri nin #cehennem inden “İçeri girenler, dışarıda bırakın her umudu.” cümlesine kapağında yer vererek zaten beni bir tavladı. Sen çok yaşa ve çok yaz sevgili Ahmet Ziya Yıldırım Bu nasıl güzel kurgudur, ne yalın bir anlatımdır yahu! Hani hep derim ya; #whodunit okumaktan ziyade #whydunit tercihimdir diye, hah işte tam da böyle bir eser bu. Psikoloji, sosyoloji, mitoloji, polisiye, dram, gizem, gerilim unsurları da barındıran#oxi kesinlikle muhteşem. Katili ilk sayfadan bize verdiği halde “amanın”, “ahaaa”, “ulan”, “hoppalaaaa” diye diye okuduğum nadir kitaplardandı. Tam “hah tamam finali şöyle” diye düşünürken yazar beni sürekli şaşırtarak son sayfaya kadar soluksuz getirdi. Cenk. Çocukluğunda yaşadığı ve aslında pek de hatırlamadığı travmaları var. Üstüne üstlük şekersiz şeker denilen bir hastalıktan da muzdarip. Hayatını idame ettirebilmek için dışarıdan hormon ilaçları kullanması gerekiyor ama bu ilaçlar artık ona yeterli gelmiyor gibi görünüyor. Tuhaf fetişleri de olan Cenk işte bu hormonu yerine koyacak başka bir dürtüye yenik düşüyor. Bu dürtünün sonucu olarak küvette, bantla sımsıkı sarılmış, ölü bir kadın bulununca Komiserler Ragıp ve Ahmet, hayatlarında kaybedecekleri çok şey olacağını bilmeden katilin peşine düşüyorlar. Cenk ise hatırlayamadığı geçmişini ve kendisini terk eden annesini ararken ardında cesetler bırakmaya devam ediyor. İstanbul’dan Sivas’a kadar uzanan bu kaçma kovalama macerasında fazlaca heyecan, acayip ve tuhaf cinayetler, zeki ve aslında oldukça naif bir katil ve Holmes’u aratmayan zekalarıyla cevval komiserler var. BAYILDIM Sevgili Hüseyin Sadıç Grange benzetmesi yapmış, ben de diyorum ki “Grange kim beee?” @author.ahmetziyayildirim @inkilapkitabevi #oxi
Roman
OxiAhmet Ziya Yıldırım · İnkilap Kitabevi · 202227 okunma