Konuşmak, aslında insanoğlunun aklından geçen duygu ve düşünceleri iletmek için öğrendiği noksan bir araçtır. Kimi zihinsel nüansları belirtmek için rastgele sesler ve ses bileşimleri kurarak bir iletişim yöntemi geliştirmiştir; ancak bu yöntemin hantallıgı ve yetersizliği, aklın tüm inceliklerinin gırtlaksı ve kaba iletişim şeklinde yozlaşmasına neden olmuştur.
Ama bir düşün; gurur dediğin aptallıktan başka bir şey değil ki. Bizim durumumuzdaki insanların ezici çoğunluğu 1 saniye bile düşünmezdi. Bizim için aptal derlerdi ve doğru düzenlerde daha önce hiç geri adım atmadık mı binlerce kez. Ve daha binlerce kez atacağız. Ve tanrıların değil ucuz bürokratların önünde dokunulması bile iğrenç olan bitlerin önünde...