Sinem erdoğan

Milyonuncu keredir yola çıkıyorum,yaşantının gerçekliğiyle karşılaşmak ve ruhumun nalbantında soyumun yaratılmamış vicdanını dövmek için.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim insanalara yaşamayı öğretecekse,onlara ölmeyi de öğretmeli. Felsefe yapmak ölmeyi öğrenmektir!
Canını yakma konusunda sınır tanımazlar ama neyse ki zamanı durduramazlar.
Yaşlanacak zamanımız var.Hava çığlıklarımızla dolu ama alışkanlık büyük bir uyuşturucu…
Bir ayağımız mezarda dünyaya getirirler bizi,güneş bir an parıldar,sonra yeniden gece olur
Sayfa 70·Kitabı okudu